Marloes de Laat grafisch ontwerp Nijmegen

Mijn naam is Marloes de Laat, conceptdenker en grafisch ontwerper in Nijmegen. Mijn werkwijze is een combinatie van analytisch en intuïtief ontwerp. Bij analytisch en intuïtief ontwerpen overzie je alle informatie en wordt in één keer duidelijk welke richting het ontwerp op moet.

Amboschadeur

$1.00
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs2.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs16.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs17.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs19.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs4.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs5.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs6.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs7.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs8.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs9.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs10.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs11.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs12.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs13.jpg
design_marloesdelaat_SH_amBOSCHadeurs14.jpg

Amboschadeur

$1.00

' sh - Citymarketingcampagne, 's-Hertogenbosch.

De stad ’s-Hertogenbosch typeert zich door zijn oorspronkelijkheid en de menselijke maat. Mensen kennen elkaar nog in 's-Hertogenbosch.

Voor de 'sH citymarketingcampagne hebben we 25 interessante, verrassende en succesvolle Bosschenaren gevraagd om ambassadeur te zijn van hun eigen stad. 

Door het woord Ambassadeur te veranderen in amBOSCHadeur, wordt hun trotse verbinding met de stad direct duidelijk. 

Elke amBOSCHadeur is gefotografeerd in zijn eigen omgeving en vertegenwoordigt zijn of haar domein van de stad. 

_

concept, styling, branding, grafisch ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen

fotografie: Marije Kuiper

© 2013

Add To Cart

' sh - Citymarketingcampagne, 's-Hertogenbosch.

De stad ’s-Hertogenbosch typeert zich door zijn oorspronkelijkheid en de menselijke maat. Mensen kennen elkaar nog in 's-Hertogenbosch.

Voor de 'sH citymarketingcampagne hebben we 25 interessante, verrassende en succesvolle Bosschenaren gevraagd om ambassadeur te zijn van hun eigen stad. 

Door het woord Ambassadeur te veranderen in amBOSCHadeur, wordt hun trotse verbinding met de stad direct duidelijk. 

Elke amBOSCHadeur is gefotografeerd in zijn eigen omgeving en vertegenwoordigt zijn of haar domein van de stad. 

_

concept, styling, branding, grafisch ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen

fotografie: Marije Kuiper

© 2013