- projecten
- Amboschadeur
Amboschadeur
Amboschadeur
' sh - Citymarketingcampagne, 's-Hertogenbosch.
De stad ’s-Hertogenbosch typeert zich door zijn oorspronkelijkheid en de menselijke maat. Mensen kennen elkaar nog in 's-Hertogenbosch.
Voor de 'sH citymarketingcampagne hebben we 25 interessante, verrassende en succesvolle Bosschenaren gevraagd om ambassadeur te zijn van hun eigen stad.
Door het woord Ambassadeur te veranderen in amBOSCHadeur, wordt hun trotse verbinding met de stad direct duidelijk.
Elke amBOSCHadeur is gefotografeerd in zijn eigen omgeving en vertegenwoordigt zijn of haar domein van de stad.
_
concept, styling, branding, grafisch ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen
fotografie: Marije Kuiper
© 2013
' sh - Citymarketingcampagne, 's-Hertogenbosch.
De stad ’s-Hertogenbosch typeert zich door zijn oorspronkelijkheid en de menselijke maat. Mensen kennen elkaar nog in 's-Hertogenbosch.
Voor de 'sH citymarketingcampagne hebben we 25 interessante, verrassende en succesvolle Bosschenaren gevraagd om ambassadeur te zijn van hun eigen stad.
Door het woord Ambassadeur te veranderen in amBOSCHadeur, wordt hun trotse verbinding met de stad direct duidelijk.
Elke amBOSCHadeur is gefotografeerd in zijn eigen omgeving en vertegenwoordigt zijn of haar domein van de stad.
_
concept, styling, branding, grafisch ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen
fotografie: Marije Kuiper
© 2013